خرید جوجه گلپایگانی ، قیمت جوجه یک روزه گلپایگان تابستان 1402

خرید جوجه یک روزه گلپایگان
4.6/5 - (7 امتیاز)

خرید جوجه یکروزه گلپایگان و پرورش آن برای استفاده از گوشت و یا تخم مرغ از سودآورترین نوع پرورش طیور می باشد، چرا که جوجه یک روزه محلی گلپایگانی یک نژاد فوق العاده از مرغ های دورگه می باشد که هم می توان از آن استفاده برای تولید گوشت داشت و هم میتوان برای تخم گذاری از آن استفاده کرد. این نژاد که یک نژاد محلی هست همانطور که از اسم آن پیداست در استان اصفهان و در شهر گلپایگان و مزارع اطراف آن پرورش داده می شود، البته که در حال حاضر فقط مختص استان اصفهان نیست، ولی مزارع زیبای پرورش جوجه گلپایگانی ما در استان اصفهان است. شما برای خرید جوجه گلپایگانی فقط کافیست با مجموعه جوجه گلپا تماس بگیرید تا از نزدیک ترین مزارع پروش و تولید جوجه گلپایگانی یکروزه برای شما ارسال گردد ، مطمعن باشید که قیمت جوجه یک روزه گلپایگانی در مجموعه جوجه گلپا بهترین قیمت در سراسر ایران اسن و همچنین سلامت کامل جوجه ها را تضمین میکنیم

لیست قیمت جوجه یکروزه گلپایگانی بروز شده مرداد 1402

یکی از دلایلی که شما برای خرید جوجه گلپایگانی باید به سایت جوجه گلپا اعتماد کنید اینه که قیمت های ما دقیقا قیمت مصوب اتحادیه هست و برای فروش جوجه یکروزه گلپایگانی همیشه این صفحه و، همینطور صفحه اینستاگرام جوجه گلپا را بروز رسانی میکنیم.

قیمت خرید جوجه گلپایگانی شهریور 1402
قیمت خرید جوجه گلپایگانی 1 شهریور 1402

 

قیمت جوجه یکروزه گلپایگانی 18 مرداد1402
قیمت جوجه یکروزه گلپایگانی 18 مرداد1402

مجموعه جوجه گلپا به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های پرورش جوجه گلپایگانی دارای چندین مزرعه مختلف پرورش جوجه یکروزه گوشتی و تخمگذار محلی گلپایگانی در استان اصفهان می باشد که با قیمت عالی جوجه گلپایگان یک روزه را به سراسر ایران ارسال می کند .

جوجه یک روزه محلی گلپایگان از برترین نژادهایی هست که می توان با توجه به شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران اون رو برای پرورش انتخاب کرد و در اقصی نقاط ایران اون رو پرورش داد. این نکته که جوجه یک روزه گلپایگانی صرفاً باید در استان اصفهان در شهر گلپایگان و شهرهای اطراف پرورش داده شود، اشتباه است. آن را می توان در تمامی استان های کشور پرورش داد، البته با شرایط نگهداری درست و اصولی امکان دریافت سود قابل ملاحظه ای فراهم می گردد.

برای خرید جوجه یکروزه گلپایگان با قیمت مناسب می توانید از طریق شماره 09137289313 با مجموعه جوجه گلپا ارتباط بگیرید.

چرا جوجه گلپا برای خرید جوجه یک روزه گلپایگانی خوبه؟

قیمت جوجه یکروزه گلپایگان
قیمت جوجه یکروزه گلپایگان

برخی از ویژگی های مجموعه جوجه گلپا به غیر از قیمت جوجه یک روزه گلپایگان که در بالا بهش اشاره کردیم موجب می‌ شود، تا افراد فعال در زمینه پرورش جوجه گلپایگان این مجموعه را برای خرید جوجه یکروزه گلپایگان و همچنین خرید مرغ تخمگذار گلپایگانی انتخاب می کنند. در ادامه به چند مورد مهم آن را ذکر می کنیم:

فروش مستقیم و بدون واسطه جوجه گلپایگانی و مرغ گلپایگانی

فروش مستقیم جوجه یکروزه از گلپایگان موجب می ‌شود، تا جوجه های سالم و اصیل گلپایگانی و با قیمت مناسب تر تهیه کنید، چرا که با توجه به ماشین های حمل جوجه ، در حین جابجایی ها مداوم سلامت جوجه ها به خطر نمی افتد.

امکان ارسال جوجه های یکروزه از گلپایگان به اقصی نقاط کشور

از هر نقطه کشور می توانید اقدام به خرید جوجه گلپایگانی و همچنین خرید خروس محلی نمایید؛ چرا که این نژاد بومی در نقاط مختلف کشور قابل پرورش است و سازگاری خوبی دارد و شما در مدت زمان تنها 45 روز میتوانید جوجه یکروزه را تبدیل به مزغ های آماده ارسال به کشتارگاه یا تخم ریزی نمایید.

جوجه های تخمگذار و گوشتی گلپایگانی

جوجه های یک روزه هم برای پرورش مرغ های تخمگذار و هم برای مرغ های گوشتی مناسب هستند . واقعا که نژاد

بارگیری و ارسال سریع

پس از ثبت سفارش و خرید جوجه ها در سریعترین زمان ممکن به شکل استاندارد، جوجه ها بارگیری شده و در مدت زمان کوتاهی به آدرس خریداران ارسال می گردند.

حفظ سلامت جوجه ها در طی مسیر

مسئله بسیار مهم حفظ سلامت جوجه ها است که با وجود کادر متخصص و رعایت تمامی نکات استاندارد، جوجه ها با سلامت به مقصد می رسند.

مشاوره پس از خرید و ارسال جوجه ها

با کارشناسان مجموعه جوجه گلپا می توانید پس از خرید جوجه ها مشاوره داشته باشید، تا در مورد نحوه تغذیه و شیوه نگهداری از آنها اطلاعات کامل تری را به دست آورید.

شما هم نیز برای خرید جوجه یکروزه گلپایگانی میتوانید با ما در تماس باشید

09137289313

 

نحوه مراقبت از جوجه یک روزه محلی گلپایگانی

جوجه یک روزه محلی گلپایگان جزء نژادهای بومی محسوب می شود؛ به همین سبب بهترین شیوه برای نگهداری از این جوجه ها پرورش به روش بستر است، تا با پرداخت هزینه کمتر امکان دریافت بازدهی بیشتر فراهم گردد. بنابراین مراقبت از جوجه های یک روزه که در حساس ترین دوره زندگی خود قرار دارند، باید بر طبق اصول خاصی انجام شود.
در ادامه به چند نکته مهم پس از خرید جوجه یکروزه گلپایگان که باید مد نظر قرار دهید، تا در نهایت نتیجه خوبی بگیرید می پردازیم:

  • سالن نگهداری جوجه ها حتماً یک لامپ رشته ای یا نور ۱ واتی قرار دهید، تا گرمای کافی فراهم گردد.
  • ظروف آب و غذا را به گونه ای قرار بدهید که مطمئن باشید جوجه ها بلافاصله پس از ورود امکان تغذیه و نوشیدن آب داشته باشند.
  • از مواد جاذب در بستر جوجه ها استفاده کنید، تا در صورت پراکنده شدن مواد غذایی بتوانید هر روز لایه‌های سطح بستر را تمیز کنید.
  • در طول دوره 3 تا 9 روزگی جوجه ها را در برابر آفات ایمن سازی کنید که با کمک یک دامپزشک یا تکنسین ماهر در این حوزه می‌ توانید راه های ایمنی را دریافت نمایید.

 

مزایای پرورش جوجه گلپایگانی یک روزه

یکی از موضوعات مهم در پرورش جوجه یک روزه گلپایگانی این است که با توجه به این موضوع که جوجه گلپایگانی را هم می توان برای مصارف گوشتی و هم برای مصارف تخم گذاری پرورش داد. پس می توان تا حد زیادی از این موضوع مطمئن بود که مرغ پرورشی ما می تواند سود دهی مناسبی داشته باشد. از این رو که همیشه می ‌تواند بازار مناسبی حالا یا برای فروش تخم مرغ و یا برای فروش گوشت مرغ وجود داشته باشد، یعنی در هر صورت بازار هر کدام از اینها هم که خراب باشه، باز هم اون یکیش خوب خواهد بود. پس شما کمترین ریسک رو در سرمایه گذاری و پرورش مرغ با پرورش این نژاد خواهید داشت.
از این موضوع بگذریم که مرغ های گلپایگانی اصولاً سایز تخم مرغ های بزرگتری نسبت به انواع دیگر مرغ های پرورشی دارند و این موضوع باعث می شود فروش تخم مرغ های آنها بهتر و راحت تر باشد.

 

دلایل استقبال از پرورش جوجه های بومی

 

پرورش جوجه های بومی
پرورش جوجه های بومی

 

مرغ بومی یا محلی به فضای کوچکی برای پرورش نیاز دارند، به همین جهت اغلب جوانان و حتی افرادی که در روستا زندگی می کنند، برای داشتن یک صنعت پر سود می ‌توانند به سمت پرورش جوجه های بومی مانند جوجه یک روزه گلپایگان بروند.
دلایل زیادی برای استقبال از پرورش جوجه های بومی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به کیفیت بالای تخم مرغ آنها، مزه بهتره گوشت و البته کاهش درصد تلفات آنها در برابر بیماری ها اشاره کرد. چرا که مرغ های بومی سیستم ایمنی قوی تری داشته و کمتر بیمار می شود.
مسئله مهمتر این است که تمام تولیدات به دلیل ارگانیک بودن، بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. به همین جهت هم تخم مرغ و هم گوشت این مرغ ها در بازار از استقبال بالایی برخوردار است و به راحتی می ‌توانید بازار خوبی برای فروش آنها به دست آورید. به همین سبب جوجه یکروزه گلپایگان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
اگر برای شما هم این سوال وجود دارد که پرسودترین پرنده برای پرورش کدام است؟ می توانید به این مقاله مراجعه کنید تا در کنار پرورش جوجه گلپایگان اطلاعات بیشتر برای به دست آوردن درآمد بیشتر کسب کنید.

 

برای پرورش جوجه گلپایگان چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید برای پرورش مرغ های تخمگذار یا گوشتی گلپایگانی هستید. بهترین راه خرید جوجه گلپایگان یک روزه است که با تهیه تجهیزات مورد نیاز می ‌توانید یک کسب و کار مطمئن داشته باشید.
از آنجایی که برای پرورش مرغ بومی و جوجه ها تجهیزات مختلفی مورد نیاز است، آشنایی با یک مرکز فروش تجهیزات مرغداری معتبر، شرایط خرید و تجهیز سالن را با قیمت مناسب فراهم می کند، ضرورت دارد. اما به طور کلی به تجهیزات خاصی مانند سیستم تهویه، سیستم گرمایش و سرمایش، ظروف دانخوری و آبخوری، انواع قفس و روشنایی نیاز است که انتخاب هر کدام از این سیستم ها به انتخاب روش پرورش سنتی یا صنعتی ارتباط دارد.

 

قیمت جوجه یکروزه محلی گلپایگان

 

قیمت جوجه یک روزه تابستان 1402
قیمت جوجه یک روزه تابستان 1402

 

قیمت جوجه یک روزه گلپایگان به دلیل نوسانات زیاد بازار توسط نگه دارندگان و پرورش دهندگان مرغ مادر مشخص می شود. البته قیمت جوجه یکروزه گلپایگانی به میزان عرضه و تقاضای بازار هم بستگی دارد. یعنی مقداری که بازار نیاز به خرید جوجه گلپایگانی یک روزه دارد، مطمئناً در تولید جوجه گلپایگانی یکروزه تأثیر مستقیم داشته و این دو عامل در تعیین قیمت جوجه یک روزه محلی گلپایگانی نیز تأثیر دارد.
عوامل دیگری مانند وزن جوجه ها، تعداد سفارش جوجه و همچنین شرایط آب و هوایی می تواند بر روی قیمت نهایی جوجه ها تأثیر بگذارد. با انتخاب یک مجموعه معتبر مانند جوجه گلپا مناسب ترین قیمت جوجه یک روزه بهار 1402 را به دست می آورید. چرا که این مجموعه به شکل مستقیم فعالیت می ‌کند و هیچ واسطه ای در میان نیست. همچنین با فراهم کردن شرایط تجهیز سالن های مرغداری برای افراد، نقش مهمی در کاهش هزینه های نهایی آنها دارد.

برای اطلاع از قیمت خرید جوجه یکروزه گلپایگانی تماس بگیرید

09137289313

4 پاسخ

  1. سلام من قبلا از جای دیگه خرید میکردم خیلی تلفات میداد جوجه ها .فکر میکردم عادیه اما دوبار از شما خرید کردم با اینکه کرمان هستیم و مسیر طولانیه اما تلفات نداره جوجه های یکروزه.ممنون از کیفیت جوجه هاتون

    1. سپاس از شما جناب تبری گرامی سلامت جوجه ها به موارد مختلفی از جمله حمل و نقل هم مربوط میشه ، امری که شخصا یسیار روش حساس هستم نحوه حمل جوجه یکروزه است که باید با دقت انجام بشه با ماشین های مخصوص کولر دار حمل جوجه ، مخصوصا در فصل ها و مناطق گرم کشور ، باز هم سپاس از شما که نظرتون رو در سایت ما با عزیزان دیگه به اشتراک میزارید ، پاینده باشید

  2. سلام بنده حدودا ۴سال با مجموعه شما آشنا شدم و رضایت کامل دارم از خرید جوجه یکروزه
    تقریبا هر هفته خرید دارم رضایی هستم از گنبد

    1. جناب رضایی عزیز بسیار خرسندم که شما با مجموعه جوجه گلپا همکاری دارید و ممنون که انقدر با محبتید که در سایت ماهم پبام قرار میدههید ، امیدوارم از خدمات راضی باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =