فروش مرغ پایان دوره – خرید مرغ پایان دوره 09137289313

خرید مرغ پایان دوره
5/5 - (1 امتیاز)

خیلی از شما مرغداران عزیز به فکر فروش مرغ پایان دوره خود هستید ، یه خبر خوب براتون داریم اینکه : شرکت جوجه گلپا خرید مرغ پایان دوره رو از شما انجام میده ، یعنی  تمام مرغ های پایان دوره شمارو خریداریم

برای فروش مرغ پایان دوره تماس بگیرید

09137289313

قیمت خرید مرغ پایان دوره

قیمت خرید و فروش مرغ پایان دوره به وزن هنگام خرید مرغ پایان دوره بستگی دارد ، مرغ های پایان دوره به صورا عادی بین 1.5 تا 2 کیلوگرم هستند.

شک نکنید که شرکت جوجه گلپا یکی از بهترین خریداران برای شما که قصد فروش مرغ پایان دوره را دارید است.

مرغ پایان دوره چیست؟

همانطور که می­دانید مرغ­ها را می­توان در سه دسته­ی کلی قرار داد: : نژادهای تخمگذار، تولید کننده گوشت و نژادهای دو منظوره. هر سه این دسته در نهایت باید راهی کشتارگاه شوند که در آن زمان اصطلاحا مرغ پایان دوره یا مرغ حذفی نامیده می­شوند.

مرغ پیر هم به مرغ پایان دوره میگویند، یعنی این که سن تولید آن گذشته است. ظرفیت تولید در این زمینه وجود دارد. می گویند یک مرغ تخم گذار گلپایگانی در 90 هفته یا 21 ماه حدود 20 کیلو یا 22 کیلیو تخم می کند. در پایان دوره، مرغ هایی که دیگر سود آوری چندانی برای مرغداران ندارند برای تهیه گوشت به کشتارگاه فرستاده می شود.

نحوه خرید و فروش مرغ پایان دوره

مرغ پایان دوره را میتوانید از مرغ داری های گوشتی و یا تخم گذار نهیه کنید که اصولا از یکسری عوامل در تعیین قیمت مرغ پایان دوره تاثیر گذارند به این نکته توجه داشته باشید که بعد از تست های سلامتی باید خرید و فروش مرغ پایان دوره انجام پذیرد.

09137289313

خرید و فروش مرغ پایان دوره
خرید و فروش مرغ پایان دوره

عوامل موثر در تعیین قیمت مرغ پایان دوره

نکات مهمی در انتخاب مرغ پایان دوره وجود دارد که توجه به آنها میتواند خرید خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد و در همه شغل ها خرید خوب مساویه با سود بسیار عالی در کسب و کار حالا به چند نکته که در خرید و فروش مرغ پایان دوره بسیار تاثیر دارد را بیان میکنم :

منبع خریداری مرغ پایان دوره که در اصل همون مزرعه پرورش مرغ پایان دوره یا سوله پرورش مرغ پایان دوره است

سلامت مرغ پایان دورهبسیار مهم است چون اکثرا برای کشتار قرار است استفاده شوند

نشان استاندارد هم بتواند دریافت کند بسیار تاثیر گذار است

وزن مرغ پایان دوره بسیار در قیمت تاثیر مستقیم دارد

ظاهر مرغ پایان دوره از نوع گوشت و … را مشخص میکند

راهنمایی خرید مرغ پایان دوره به این صورت بود ، امیدوارم براتون مفید بوده باشه ، برای خرید یا فروش مرغ پایان دوره با ما در تماس باشید

محمودی 09137289313

 

4 پاسخ

  1. ممنون از آقای محمودی عزیز و مجموعه جوجه گلپا برای اینکه خیلی کار فروش مرغ پایان دوره راحت شد باتدابیر ایشوم و این مجموعه ، مشکل خیلی از ما مزغ دارها این بود که نمیشد شخص مناسب رو برای خرید مرغ پایان دوره پیدا کرد ولی ایندفعه تا سرچ کردم خرید مرغ پایان دوره ، دیدم سایت شما اومد بالا و بعد از تماس با آقای محمودی براحتی و خیلی سریع با ایشون معامله کردیم بعد از دیدن مرغ ها ، بازم ممنونم

    1. درود به شما جناب بابلی عزیز ، ممنونم بابت اشتراک گذاری نظرتون و لطفتون نسبت به مجموعه جوجه گلپا ، امیدوارم قیمت مرغ پایان دوره برای شما راضی کننده بوده باشه ، آتیه خوبی براتون آرزو میکنم.

  2. با سلام بنده عباس زاده هستم از اصفهان
    هر دوره توی فروش مرغ پایان تولید مشکل داشتم اما این دوره ۵روز شد تا مرغای پایان دوره بار شدن توسط شما .خیلی ممنونم

    1. درود به شما جناب عباس زاده عزیز ، خیلی خوشحالم که شما از کار ما راضی هستید ، امیدوارم باز هم بتونیم باهم همکاری های طولانی مدت داشته باشیم ، خرید مرغ پایان دوره بهانه ای شد برای آَنایی و شما هم مثل همه عزیزان جدای از مشتری یک همکار درجه یک و با اخلاق هستید ، سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − شانزده =